czwartek, 31 maja 2012

Krok 6 - Promocja i dystrybucja

Promocja
Wybrałyśmy następujące działania ze strategii promocyjnej: pierwsze zajęcia dla nowych klientów bezpłatne, zniżka dla osób (o 50% tańszy karnet), które przyprowadzą na zajęcia drugą osobę, a ona wykupi karnet, kupony zniżkowe drukowane w lokalnej prasie i to co już pisałyśmy niższe ceny zajęć przy zakupie karnetu.
Chcemy , aby naszymi konsumentami były wszystkie dorosłe osoby i młodzież od pierwszej klasy gimnazjum czyli wszyscy ci którzy chcą dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną pod czujnym okiem instruktorów, a także chcą się spotykać i nawiązywać nowe kontakty.
Do promocji naszej firmy wybraliśmy lokalne radio. Wielu mieszkańców Sępopola słucha radia Bartoszyce, uiszczenie reklamy tygodniowej to koszt ok. 70 zł dodatkowo radio ma swoja stronę internetową. Problemem tkwi, że nie wszyscy jednak słuchają radia lokalnego, reklama jest nastawiona tylko na odbiór.
W naszym przypadku nastawiamy się tylko na sprzedaż bezpośrednią, bo będziemy świadczyć usługi.
Z public relations wybrałyśmy formy: zwiedzanie zakładu czyli prowadzenie zajęć otwartych i wydawniczą, przygotowanie ulotek.
„Zacznij wszystko od nowa, gdzie...          

w Studiu Odnowa”.


Dystrybucja
Potrzeby naszych potencjalnych klientów to dobra lokalizacji z dużym parkingiem, jasne przestronne pomieszczenia i atestowany sprzęt do ćwiczeń.
Uznaliśmy, że nasi klienci mogą potrzebować:
- 2 x w tygodniu zajęć z aerobiku
- 2 x w tygodniu zajęć z zumba aerobiku
- 3 x w tygodniu zajęć na siłowni
- 3 x w tygodniu zajęć z nording walkingu
Jesteśmy w stanie sprostać tym potrzebom, a nawet w miarę potrzeb rozszerzyć ofertę.
Nasz kanał dystrybucji to producent czyli my Studio Odnowa – konsument ( nasi potencjalni klienci)
Na siedzibę wybrałyśmy pomieszczenia znajdujące się w miejscowym MGOK w centrum Sępopola.

2 komentarze:

Redaktorzy pisze...

Wykonałyście, kawał dobrej roboty.

Redaktorzy pisze...

Super